Social media beheer - FYX

Work with us

Step 1 of 4 - Wat zoek je?

Waar ben je naar op zoek?(Required)

Social media beheer


Wees daar waar jouw doelgroep zich bevindt.

Social media is momenteel een van de belangrijkste communicatie platforms, vooral voor millennials. Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat, Linkedin en Pinterest. Een hele mond vol. Elk jaar ontpopt zich wel weer een nieuw platform en brengen de bestaande platformen nieuwe features uit die veel tijd kosten om uit te vogelen. Daarnaast ben je als bedrijf bijna genoodzaakt om bij te blijven op deze platformen, anders haalt de concurrent je in.

Marketeers looking at social media on their phone

Wij helpen merken om top-of-mind te zijn bij hun doelgroep via social media.

Dit doen we door het maken van sprekende beelden, en het bedenken van pakkende teksten en ludieke campagnes om een doelgroep in beweging te brengen.

Wat we doen

Social media template

Platform kennis

Consistent posten

Pakkende copywriting

Een gelikte social huisstijl

We ontvangen jullie documentatie, zoals de huisstijl kleuren, website design en lettertypes. Als deze nog niet aanwezig zijn dan gaan we deze gezamenlijk bepalen. Met deze input gaat ons design team aan de slag om een zogeheten social media template te maken. Onze Holy Grail als het aankomt op alle social media posts.

Marketeers looking at social media on their phone

Content planning

Uit de strategie sessie en de design sprint rolt een content planning. Samen met de klant gaan we in gesprek over de content items die we zullen plaatsen. Vaak hanteren wij hierbij onze drie pijlers, de 3 P’s: Product, People en Process. Elke pijler krijgt een eigen kenmerkend design en komt als een consistente uiting terug in de social media planning. We kijken gezamenlijk welke pijler we willen uitlichten aan de hand van de doelstellingen voor een aankomende periode.

Een doelstelling kan zijn: nieuwe werknemers aannemen. We zullen in deze periode dan content items maken die ingaan op het personeel. Denk aan: een video waarin een werknemer wat vertelt over het bedrijf, een fotoshoot waarin we het personeel op een professionele wijze uitlichten of een video waarbij we een dag meelopen met een werknemer. In de teksten van deze posts zullen we voornamelijk sturen op de website en meer specifiek het invullen van het sollicitatie formulier.